OPIS
Silnik TRK 702 to rzędowy bliźniak o pojemności 698 cm3, zapewnia imponującą moc 70 KM i moment obrotowy 70 Nm. Zawiera on cały zestaw najnowocześniejszych rozwiązań: krótki skok tłoka, 4 zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy, wysoki stopień sprężania i chłodzenie cieczą.
Posiada bardzo sztywną kratownicową ramę przestrzenną, przedni widelec upside-down o rurach nośnych średnicy 50 mm i tylny aluminiowy wahacz.
Dwie tarcze z przodu o średnicy 320 mm i dwutłoczkowe zaciski. Z tyłu tarcza o średnicy 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem. Nad efektywnością hamowania czuwa układ ABS.
Pojemność skokowa 698 cm3
2-cylindrowy/4-suw/8V
Średnica x Skok (mm)- ø83×64.5
Moc- 51,5 kW (70KM) przy 8000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy- 70 Nm przy 6000 obr/min
Stopień kompresji- 11.6:1
Układ paliwowy- EFI
Układ zaworów DOHC
Starter- Elektryczny
Układ smarowania- Smarowanie ciśnieniowe
Układ chłodzenia- Chłodzony cieczą
Zapłon- T.C.I.
Skrzynia biegów- 6-biegowa
Przeniesienie napędu- Łańcuch
Sprzęgło- Mokre, wielotarczowe
Rama- Stalowa rama kratownicowa
Przednie koło- Stop aluminium
Opona przednia- 120/70 ZR17
Zawieszenie przednie- Upside-down z regulacją
Skok zawieszenia przedniego (mm)140
Hamulec przedni
Dwie tarcze
Średnica przedniego hamulca (mm) 320
Koło tylne- Stop aluminium
Zawieszenie tylne- Pojedynczy amortyzator
Skok zawieszenia tylnego (mm)26.5
Tylna opona- 160/60 ZR17
Hamulec tylny- Tarcza
Średnica hamulca tylnego (mm)- 260
!!Zapraszamy do kontaktu!!
Kasia tel[ZADZWOŃ]
ul. Pelikanów 18,
02-843, Warszawa
https://www.vcruiser.pl/
Prezentowana oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych. Aby sprawdzić aktualność ceny i zgodność oferty ze stanem faktycznym skontaktuj się z handlowcem.